Loppisfyndade förra helgen!

Förra helgen försökte vi förlänga semestern (även om vi båda hade jobbat några veckor redan) så vi tog en tur ut till Ledsundet (en bit från Öregrund) där min mammas karl har ett sommarhus. Det blev afternoon tea med bubbel och hembakt scones. Jättemysigt!
(null)

Vi gick ner till vattnet och tog ett snabbdopp och gosade med hunden, spelade brädspel och njöt av solen som värmde ordentligt.
(null)

(null)

(null)

Innan vi åkte blev det lite mat.

Vi for vidare till Berkinge vildmarkscamping och bad där min storasyster med familj ställt upp husvagnen för helgen. Vi ställde upp ett tält bredvid där vi landade för natten.
(null)

Vi tog en löptur på söndag morgon 🤩
(null)


På söndagen när vi skulle åka hem passerade vi en loppis i Snesslingeberg och strosade igenom.
Jag hittade ett par ljusstakar som jag var intresserad av. Köpte dem!
(null)

John hittade en liten räknemaskin han var intresserad av. Han köpte den!
Jag/vi hittade ett gammalt Husqvarna-symaskinsbord med symaskin - vi köpte det!
(null)

(null)

(null)


(null)

Investeringar till vårt kommande hus 🥰



Kommentera här: