Vårkänslor och finfix!

Denna helg var lång eftersom jag tog en semesterdag i fredags!
Hade dejtnight i torsdags med min kille då vi gjorde toast och kollade på Outlander.

I fredags åkte jag hem till mamma på landet och tvättade min bil, torkade ur den invändigt, dammsög och bytte till sommardäck. 🚗💨
(null)

Planterade lite vårblommor på pappas grav samt gjorde en liten vårkruka till mamma också medan jag gosade med hunden! 🌷🐶
(null)

Stannade kvar på finmiddag (hasselbackspotatis, kantarellstuvning och kalvfilé) 😋

Efter middagen for jag till honom igen och vi spelade ett brädspel och började kolla på Outlander tills jag somnade i soffan 😂

Lördag morgon tog vi en härlig promenad i vårsolen innan jag sen for och handlade och hem å städade innan en kompis från skoltiden kom över på lite vinkväll! 🥂🍾
Blev inte jättesent men jag var så trött!
(null)

(null)

Söndag for jag till honom igen och parkerade bilen. Vi åkte ut på landet till hans mamma och vi började slipa ett matbord som tillhörde hans ena syster men som han skulle få. Slipa slipa slipa, lunch, strosat i en inredningsbutik på landet och slipat vidare. Det blev himla fint!
Sen in med bordet i bilen, rullade hemåt och monterade ihop det i lägenheten 👍🏻 (null)

(null)

Avslutade helgen med lite fix av påskris som han så gulligt plockat åt mig 🥰
(null)

Kommentera här: