Sjukstuga

Hej!
 
Passande nog till Alla helgona helgen har jag åkt på en förkylning med halsont inledningsvis och sen mina härliga bihålor (har sedan tidigare konstaterad kronisk bihåleinflammation). Skulle flexa ut från jobbet idag och ser ett mail som jag känner att jag måste ta tag i. 
 
Sen såklart, ikväll hade vi tänkt åka runt och tända lite ljus på gravar, men tror vi får tända hemifrån om vi orkar. Och ännu mer såklart, imorgon behöverjag åka till min lägenhet och rensa lite tomatplantor och växter på balkongen inför visningen på söndag, plus att det är visning av min killes lägenhet på söndag, så vi behöver städa den och piffa fint :)
 
Och ännu ännu mera såklart, imorgon kväll skulle våra kära mödrar ha kommit hit på middag och fått träffas för första gången, men det blir inte heller såklart... 
 
Tråkigt att det blev såhär, men inget att göra något åt :(
 
Nu ska jag packa ihop mitt skrivbord så det är klart inför visningen (lär ju knappast behöva datorn något mer nu när jag har en kille som har Netflix :)
 
Ha en härlig Alla helgona allesammans!
 
(Lånad bild från Wikipedia)
 

Kommentera här: