Nya ljuslyktor ❣️

I present sist så fick jag ett presentkort av min älskling 🥰 presentkortet var på Glasverandan.se varifrån jag beställt grejer förut, ex handdukshängarna som vi nu har i lilla toan. Mycket fint finns att shoppa på Glasverandan!

Denna gång passade jag på att kika runt och välja det jag ville och gissa om jag blev lycklig när jag hittade dessa ljuslyktor, till ett bra pris dessutom! 

(null)

(null)

Fina va?!
Jag passade på att ta två st, så de kan hänga bredvid varandra i vardagsrummet!
(null)

(null)

Och de passar superbra till övriga detaljer här i vardagsrummet, som denna fina ljusstake och lampan över soffbordet (loppisfynd!)

Fina glasburkar shoppade jag också på Glasverandan!
(null)

(null)

Oklart ännu vad de ska få innehålla, men det får framtiden berätta för mig 🌹

Nu ligger jag här i soffan en söndagsmorgon och bordsbrasan ger mig härlig stämning! 
(null)

(null)


Kommentera här: