Nya fröer 😍

Direkt frĂ„n Holland!!! 

Sambon har tidigare bott i Holland i nĂ„gra Ă„r och har Ă€n idag kontakt med en kollega och hans fru. De brukar skicka paket dĂ„ och dĂ„ till varandra och nu var det sambons tur att fĂ„ paket 😀 

VĂ€nnerna har varit hĂ€r nĂ„gra gĂ„nger och dĂ„ hĂ€lsat pĂ„ hos min sambos mamma ocksĂ„, och de har varit pĂ„ lite resor inom Sverige nĂ€r de trĂ€ffats. Pga pandemin och fruns hĂ€lsa har de inte kunnat besöka oss i Ă„r som de hade planerat, men Ă€r spĂ€nda pĂ„ ett framtida besök och fĂ„ se huset! 

I paketet (som innehöll saker bĂ„de till sambon, svĂ€rmor och mig) sĂ„ var det en del hollĂ€ndska kakor och kex av olika slag (det vattnades lite i munnen pĂ„ sambon
) och sen var det ett gĂ€ng fröpĂ„sar och nĂ€t med lökar 😍 av fröpĂ„sarna var det 2st av varje sort sĂ„ jag och svĂ€rmor fick dela! 

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

Alliumlökarna tĂ€nker jag mig i stora betongringen som ligger ute i trĂ€dgĂ„rden och vĂ€ntar pĂ„ att bli installerad ordentligt đŸŒșđŸŒžđŸŒŒđŸŒ»

Kommentera hÀr: