Trasigt glas!!!

I torsdags förmiddag fick jag samtal från åkeriet som ska köra ut växthuset till oss. Han meddelade att kartongen/förpackningen med glas var trasig och det var glassplitter men var osäker på hur mycket som var trasigt. 😢

Jag blev jätteledsen över att höra detta men vi bestämde ändå att åkeriet kör ut växthuset till oss och vi kontaktar Willab garden för att reklamera. Direkt kontaktade jag Willab garden och meddelade det som hade hänt och frågade hur jag skulle gå tillväga. 

Igår på fredagen kom leveransen till oss. Redan medan kartongen stod på flaket på lastbilen så syntes glassplittret tydligt. Jag fotograferade och pratade med chauffören. Jag skickade bilder till min sambo som var på jobbet. Idag ska vi inventera allt glassplitter och se vad som har gått sönder. Om det är standardglas som är trasigt så kommer en ny leverans snarast möjligt men om det är beställningsvaror med leverans på glaset så kommer det att dröja ett tag.
(null)

(null)

(null)

Väldigt tråkigt att det skulle bli såhär när vi hade sett fram emot leveransen av växthuset!
 


Kommentera här: