Spännande tid väntar!

Som vanligt så går tiden ganska snabbt.. snabbare än man ibland önskar! 
Jag ser dock fram emot nästa helg när några i min familj åker upp till Dalarna för att hjälpa mormor röja i stugan inför försäljning. Jag har fått uppdraget att styla och det ska bli kul! ☺️ känner mig taggad!!

Jag har inhandlat en del saker som jag känner mig nöjd med. Tanken är att röja och fixa så det ser snyggt och mysigt ut och att folk vill köpa. Önskan är ju såklart att det blir budgivning och att mormor får ett belopp hon kan känna sig nöjd med.
(null)

Men innan det är dags att åka uppåt till stugan så är det först grillning med familjen denna helg, dop och bio. Fullspäckat schema efter en fullspäckad vecka! 

På bion ska vi se Ticket to Paradise med Julia Roberts och George Clooney och det kan ju inte bli annat än bra 😍
I tisdags hände också något glädjande! Elektrikern blev klar med att koppla in elen i växthuset så när jag kom hem från jobbet idag hade sambon fått upp en ljusslinga. Så mysigt 🥰
(null)

(null)

Kommentera här: